lørdag 21. september 2019

Stjerneduker og småpunger

Noen striperester fra andre prosjekter 
ble noen nye stjerneduker.
 Har brukt den vanlige linjalen men lagt
den på 60 grader så jeg fikk ut
6 snipper av to forskjellige stoff.
 Det ble nok til to duker av det hvite og to av det i sølv.
Dem i sølv ble skjært på 4,5 inch og dem hvite på 4inch.
 Og datter mi Heidi er hemat på langhelg og da fikk ho litt 
sytid og sydde seg to punger.
 På første pungen havnet stoffet med mikke mus på
innsida for at motivet ikke skulle bli oppned.
 Men den nr 2 ble riktig vei på utsida :)
Og på torsdag hadde vi lappeklubb i laget vårt 
og der hadde Milda temakvelden og vi sydde
Barbara Fritchie Star.
Je forflyttet ene biten men det kan jeg leve med.
Artig å sy og temakveldene er så koselige.
-------
Ha en fortsatt fin helg videre.

4 kommentarer:

  1. Flotte stjerner. Og Mikke Mus pungene var så fine. Jeg har bare feriert siste ukene, men nå skal syrommet snart inntas og jeg gleder meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var så gøy å begynne på syrommet at etter ferieringen. 😉

      Slett
  2. Herlige stjerneduker du sydd. Og veldig nydelige
    smapunger du presenterer... veldig sød med Mickey Mouse. Jeg er tilbake fra ferie i går - to uker Irland - mange bilder, det tar tid å se alt gjennom :-) Først kommer hage drann, rosene blomstrer fremdeles, jeg er lykkelig.
    Lykkelige hilsener til deg.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)