torsdag 5. september 2019

Punger og trykknapper

Så har sommeren gått og vi starter
opp igjen med møter i lappeklubben.
Er helt greit med hverdager også ;)
------
Mange hadde sydd litt og hadde med å viste fram.
Jeg  har sydd disse pungene i dag.
 Jeg har investert i trykknappe-tang så nå
får pungene mine trykknapper .
Lettvint ;) Tror jeg må lage mere som jeg
kan bruke trykknappene på  .
I sommer hadde styret vårt gitt oss en utfordring,
vi har 20 årsjubileum i år som lappeklubb .
Vi fikk noen tegninger før ferien som
vi kunne bruke til hva vi ville og den 
ene tegningen er av sydamen som vi har som logo.
 Her ble det masse flott.
 Vi fikk besøk av Sybutikken Lillehammer  i kveld også 
som hadde med et stort utvalg
av lappestoffer og sysaker.
Jeg handlet noen stoffer ,et veskemønster og mesh-netting.
Og vi hadde loddsalg og jeg vant litt av hvert i to premier
En trivelig kveld som gikk altfor fort.
------
Takk for hyggelige kommentarer og meldinger jeg har fått
.-----

1 kommentar:

  1. Ohhh ja, jeg hadde laget punger med trykknapper også... noen. Veldig mye moro.
    Nydelig er dine. Vakre nye lappestoffer.
    Spennende.
    God helg for deg. Hilsener fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)