lørdag 30. juni 2018

Rundpinneetui,punger,brikker og boks.

Ei venninne og jeg sydde oss strikkepinneetui til rundpinner
før helga og den ble ganske fin og var grei og sy.
 Den har 17 lommer så det er god plass .
Restene etter rundpinneetuiet:
 To små punger av garnnøstestoffet
og lukning er trykknapp.
 Denne fikk ugleknapp som pynt 
 Og denne fikk pynteknapp med ei jente på.
---
Har også sydd brikkene fra MyQuilt og jeg 
har quiltet litt annerledes enn
i mønsteret.

 Det var lettvinte brikker å sy.
---
En liten rest av det fine garnnøstestoffet ble på
en pung .
Enkel å sy og artig å sy.
---
Idag har vi vært 4 stk damer å sydd en boks
 her hos meg det var så trivelig, litt trangt men null problem..
Og her er mitt resultat.
Vi sydde denne boksen alle 4 og det var  litt knotete når det ikke
står på norsk men vi fikk da til..
 Den er veldig stor (4" x 4" x 11")

Takk for en alle tiders dag Brit,Tone og Aud.
---
 Takk for hyggelig meldinger jeg har fått:)

7 kommentarer:

  1. Det er praktfull å sy sammen med venner - jeg vil gjerne være da :-))) da var mange vakre ting. Nydelig er rundpinneetui og vakker stoff dertil og fra stoffresten de små posene med
    søt knapper... Fantastisk.
    God kveld. Hilsen fra meg.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har sydd og så kjekt å sy sammen med venninner. Smart og praktisk med alle lommene i strikkepinneetuiet. Så er du flink å bruke restene. Fine små punger. Flott boks også! :-)

    SvarSlett
  3. Flott og praktisk strikkepinneetui, søte punger og fine brikker.:) Kjempefin boks du sydde også. Har meldt meg inn i en syklubb. Det er veldig koselig og inspirerende å sy sammen med andre.

    SvarSlett
  4. Veldig fin rundpinnemappe! Er det mulig å få tak i mønster på denne?

    SvarSlett
  5. Hei, finnes det noe mønster til den rundpinnemappa, eller har dere funnet på selv? Veldig fin var den :D

    SvarSlett
  6. Fin rundpinnemappe. Har du mønster til den?

    SvarSlett
  7. Hei er det mulig å få kjøpt mønsteret til rundpinne mappa? Mvh Monika Bø Bakke

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)