mandag 23. september 2019

Linerleløper


Jeg har kjøpt et koselig stoff
som egentlig er gardin,
litt grovvevd bomull.
Og det måtte bare bli en løper.
Har ikke sett slikt stoff med linerler på før.
 Har quiltet rundt fuglen og langs alle kvister og 
på siden av bjørkestammen. Ramma fikk 3 sømmer 
med 1" mellomrom. Må nok sy flere slike tror jeg..
 Og nå har vi fått ferdig taket over
trappa så det ikke skal snø der og 
gjøre det glatt. Vi må male til våren for 
det tørker så sent på denne tida.
Ha en fin uke videre.

2 kommentarer:

  1. Den ble jammen virkelig lekker. Så artig å finne stoff som gjør et så flott resultat. I morgen skal jeg komme meg på syrommet, vært fraværende lenge nå.

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin så flott med fuglene :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)