onsdag 11. september 2019

Aud sitt hefte til medlemskort

Klubben vår har 20årsjubileum i år.
Jeg har fått lov å vise fram Aud sitt flotte hefte
som ho hadde lagd av sin
utfordring og jeg syns den ble så fin!!
 Heftet  er ca 10 cm x 13 cm. Dette er framsida
 Baksida, vi har denne sydama 
som logo på våre medlemskort.
Første sida . Det er egentlig et liten fotohefte fra 
en fotobutikk og den har myke permer og små plastlommer
med plass til et bilde i hver lomme.
 Tida og årene  har gått og sydamen
er med oss fortsatt.
En smart sak syns jeg. Aud har vært med fra starten tror jeg.

-----

I dag har jg sydd en liten pung av et lite
rosebroderi, hvite rester og en rest med vanlig bordvatt.
 Bildet vil ikke snu seg men 
pungen har sidevegger som i ClamUp-pungene.
 Har ikke mønster men har sydd en lignende 
før etter bilde på Pinterest.
Nærbilde av broderiet. Litt større roser på denne .
---- 
Tusen takk for hyggelige tlf , mld og kommentarer jeg har fått .
Trivelig med blogging da tilbakemeldingene er så
positive og inspirerende.
Ha en fin uke videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)