onsdag 23. februar 2022

Eventyrteppet

Etter å ha blitt sporadisk brodert på , siden 2008 , da jeg startet på det , så er endelig siste  ferdig brodert. Det vil nok ta tid å få det ferdig til å ha på vegg ,men klapp på skuldra til meg selv.


Jeg har fått brodert ferdig 5 stk. Og det har sin årsak at jeg har fått sydd så mye.. for jeg har blitt operert for brystkreft igjen ,forrige gang var i 2002 så da må behandlingen gjøres der det er stråleenhet. Men jeg føler meg frisk,  så kan ikke klage. Det er mange som har det verre enn meg.

Jeg bor på et pasienthotell på Gjøvik i uka og har derfor kjempegod tid . Og jeg lik da godt å brodere. Har med meg et lappeteppe som jeg har på senga, for å gjøre det koselig.


Nå er jeg halvveis i strålebehandlingen, skal ha 15 strålinger og siden det varer bare noen sekunder så blir det mye tid til overs. Men syns tida  går så  fort.

Går mye turer i boligfeltene her og det snør rett som det er, så fortauene blir nokså smale å gå på. 


Ha en fin uke videre. 



 

4 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra med strålningen och att du blir frisk från din cancer. Ditt broderi är jättefint och bra att du har något att göra annars kan nog tiden bli lång, bra att du också har en positiv inställning.
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Kjære Randi, først og fremst masse kjærlighet fra meg. Jeg er selvfølgelig sjokkert over at du er så alvorlig syk og jeg er veldig lei meg... Jeg er veldig glad for å lese at du har det så bra som mulig og sender deg masse energi og optimisme på veien. Du gjør det riktig, ser fremover... broderiet ditt er så vakkert... Snipp, Snapp, Snute, alt blir bra.
    I går brakte en bekjent meg en barndoms eventyrfilm som jeg elsket, jeg skal se den i disse dager "The Crimson Sail" russisk eventyr fra 1961. Det blir fint. Stor klem av Viola

    SvarSlett
  3. Kjære Randi så trist å høre du er blitt syk, jeg har savnet deg.Jeg sender deg go bedringsklemmer, så mange som du klarer ta i mot.
    Men du er flink med nål og tråd. Håper vi får høre fra deg snart igjen.

    SvarSlett
  4. Hei, jeg heter Nira. Jeg var i et forhold med Anderson i årevis, men han slo opp med meg. Jeg prøvde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men det var forgjeves. Jeg ville virkelig ha ham tilbake på grunn av kjærligheten jeg har til ham. Jeg tryglet ham med alt, ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til venninnen min, og hun foreslo at jeg skulle kontakte en trylleformler som kunne hjelpe meg med å fortrylle for å bringe ham tilbake. Selv om jeg aldri trodde på trollformler, hadde jeg ikke noe annet valg enn å prøve det. Så jeg sendte en e-post til trolldomslederen, og han forsikret meg om at alt ville være bra om tre dager, og at eksen min ville komme tilbake til meg. Overraskende nok skjedde det den andre dagen rundt klokken 16.00. Eksen min ringte meg, ba om unnskyldning for alt og sa at han ville ha meg tilbake fordi han elsket meg så høyt. Jeg ble så glad og gikk tilbake til ham. Vi begynte å leve lykkelig sammen igjen. Jeg lovet alle jeg kjenner som har et forholdsproblem at jeg ville henvise dem til den ene sanne og kraftige trollformleren som hjalp meg med problemet mitt. Hvis du trenger hans hjelp, kan du sende ham en e-post på babawalewiseman01@gmail.com. Han tilbyr ulike typer trylleformler, inkludert kjærlighetsformler, tapte kjærlighetsformler, skilsmisseformler, ekteskapsformler, bindende trylleformler, trolldomsbrudd, forvisning av en kjær fra fortiden, forfremmelsesformler, tilfredsstillelsesformler og kur mot alle sykdommer du lider av. Kontakt ham for en varig løsning på ethvert problem du måtte ha.via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)