lørdag 7. september 2019

Rosa punger

Jeg måtte bare sy flere småpunger så jeg fikk øvd meg 
på å sette på trykknapper, og det blir så bra!
Og det er så gøy og raskt mot for å sy
i vanlige trykknapper og vanlig knapp.
 Hadde en stoffprøvebunke i rosa stoffer som passet til 
dem små pungene. Artig å sy .
 Og jeg har kjøpt rosa sakser som støtter
brystkreftforeningen . Fint å bidra litt og selv er jeg en overlever
som er ferdig med 10 år med kontroller etterpå og
føler jeg er veldig heldig.  
-----
En oval løper i julestoff og grå grunge-stoff.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding je
har fått, det er så givende 
og inspirerende.

2 kommentarer:

  1. De pungene ser veldig kjekke ut, og gøy når en prøver nye ting, sånn som trykknappene her, og det blir så fint. Fin løper også. er fint at vi kan være med å støtte kreftforeningen og rosa sløyfe aksjonen. :-)

    SvarSlett
  2. De små börsarna är jättesöta, har själv också sytt några sådana för ett par år sedan, snyggt också med tryckknapparna. Din julduk är superfin!
    Kram Catarina

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)