lørdag 2. mars 2019

Sirkelquilting


Her har jeg sirkel- quiltet enda en  duk og 
denne er ca 75 cm x 75 cm.
 Har igjen å sy ned lukkekanten og det gjør
jeg foran tv og grand prix-sendinga.
Er fint med slike programmer man kan lytte til :)
----------
Grytekluter
På Pinterest er det så mye fint og
det inspirer meg mye og her har jeg
hermet etter noen grytekluter jeg såg..
Morsomme å sy og her er det mye rester.
Litt moro med applikasjon også og
jeg hr sydd alt på maskin. Kun 
lukkekanten som er sydd ned for hånd.
---
Det er så hyggelig å se at så mange er innom 
bloggen min , tellleren tikker og går jamnt,
og det inspirerer til å sy mer slik at
jeg kan blogge enda mere ;)

4 kommentarer:

  1. Så fine stjerneduker, både denne og på forrige blogginnlegg. Veldig flott med sirkel quiltingen. Herlige grytekluter! Ja, det er mye kjekt å finne på pinterest. Så er det så kjekt at vi fremdeles er noen norske bloggere også. Det er alltid kjekt å se innom her hos deg. :-)

    SvarSlett
  2. Stjerner har alltid vært favoritt i lappesøm og dine ble riktig så fine, ikke minst med den quiltingen. Jeg har nettopp sydd en stjerne duk, den kommer snart på bloggen min. Ha en flott dag. Hilsen sølvi

    SvarSlett
  3. Sirkel quilting ser ut veldig godt. Det er alltid i en sirkel, alltid rundt? Stor konsentrasjon...
    jeg har strikket grytekluter :-))) Men jeg har bestilt stoff og vil sette symaskinen snart... igjen.
    Gleder meg.
    Hilsen til deg. Jeg har stor glede å se vakre syarbeider dine.
    Klem Viola

    SvarSlett
  4. Flott stjerneduk og koselige grytekluter! :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)