fredag 15. mars 2019

Smil!!!

Smil!!!
Jeg pleier ikke sy så mye i gult ..
Grytekluter en blir glad av og alt  er sydd på maskin.
Øynene er applikert og munnen er sydd med trestings rettsøm.
Og ideen kom fra et klistremerke jeg fant
igjen i roteskuffen her .
De er helt like i størrelse selv om bildet viser at den øverste er mindre
 men den ligger oppå den andre  så derfor det ser slik ut.
---
Quilting og lukkekant påsydd på veggteppet
fra forrige innlegg og nå er det bare
håndsøm igjen da dette er tv-søm for min del.

Jeg quiltet med rød tråd over hele og startet i
midten på hjertet . En grei og lettvint quilting.
Jeg er ikke så god på å sy i grøfta ..
---
Takk for hyggelige kommentarer jeg har fått.
Ha en fin helg videre.

4 kommentarer:

  1. Herlige gule grytekluter til å bli glad av! Og det teppet var jo bare helt nydelig.
    Tusen takk for fine ord inne hos meg, det er alltid gøy å lese :)

    SvarSlett
  2. Åå .. så herlige grytekluter! :) Gul er en så positiv og glad farge. Liker den godt. Flott veggteppe! God helg! :)

    SvarSlett
  3. Smiley! Så herlige grytekluter! Gul er en fin og lys gladfarge. Teppet ble veldig flott, og frihåndsquilting er flott! God helg! :-)

    SvarSlett
  4. Disse gjør det morsomt å lage mat og ikke minst blir en i godt humør. God helg:)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)