onsdag 27. mars 2019

EQA- postkortet er hjemme igjen.

Jeg deltok på en tevling på et årsmøte i 2016 med
et postkort-quilt , Greetings from ....
Og mitt postkort var  et av de 16 som fikk
bli med til Birmingham. 
Nå ble det ikke slik at de kom dit, noen
av postkortene våres men en reise
har i hvertfall mitt hatt for 
i dag kom en stor konvolutt og i den låg
"postkortet" jeg hadde sydd sammen med et brev.
Det har vært utstilt  i 14 land!
Det er jo gøy syns jeg.
Jeg har veldig mange teknikker på postkortet.
Applikasjon, needleturn, rosebroderi og svampmaling,
perlesøm, tredimensjonale hjerter og stitchery.
 Svampmalt stempel med brodert tekst.
En edderkopp i perler og attersting, bor i ene hjørnet.
---
I helga hadde vi syhelg med jubileumsmiddag
på kvelden. og det var så trivelig helg som
gikk altfor fort.
 Jeg hadde lyst å sy
denne rosen fra PamBonoDesign og jeg
har kjøpt stoffer på Sybutikken på Lillehammer
Jeg ble fornøyd med resultatet og det
skal bli et veggteppe så her skal det sys
på rammer og quiltes etterhvert.
-----
Det forberedes til Quilteweekend på Savalen
og i år er det 5. gang jeg er der. Gleder meg veldig.
Både å sy, spise og treffe igjen flere syglade damer .
--
Ha en fin uke videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)