tirsdag 8. januar 2019

På låven sitter nissen....


Etter å ha ryddet i blonder og sytråd og litt mer på
syrommet ville jeg gjøre ferdig den 
runde duken som jeg startet på før jul og
det var jammen mye jobb..
 Og rottene de danset og de svinset...
Fine julefarger som ska komme fram neste jul.
 Se så fine votter nissefar har fått :)
Nissenfars kattepus passer på 
En rund duk ferdig , 
 men da jeg  drev å skar til stoff
til denne , så tenkte jeg ikke på at
stoffet låg dobbelt, så nå
har jeg nesten nok til en 
likedan en til. . . . .
Men skal  lage den ferdig med en annen
 applikasjon tenkte jeg..
...
Takk for besøk på bloggen min og
kommentarene jeg har fått , det 
er alltid hyggelig å lese.
*********




3 kommentarer:

  1. Då får du se framemot nästa jul. så du kan lägga på den jättesöta duken!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Nydelig duken... søt nissen som gleder seg med
    rømmegrøt :-))) og deilig votter sin.
    Og katt og mus tilhørte :-)) Jeg liker også den vakre røde kanten. Et lite kunstverk du gjorde.
    God kveld. Klem fra meg.
    Jeg var første gang med ski i skogen i dag...
    hele dagen snø og om kvelden for første gang kom denne vinteren til ski ... GLEDE :-)))

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott juleduk. Jeg ser at her ligger det mye arbeid bak. Mange flotte applikasjoner, og de nissevottene var stilige! :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)