onsdag 23. januar 2019

Storelgen bor i min kommune.

Storelgen bor i min kommune og i går da
reiste  på dagstur til Vestnes
passerte vi  Storelgen ved RV3.
 En staselig kar i rosa/lilla flomlys.
Månen var oppe lenge etter det ble lyst  og det
var 15 minus hos oss , men i Folldal var det
minus 30... 
 Vi kjørte gjennom endel tunneller på vei mot
Vestnest og inni tunellene var det varmegrader.
 På vegen mot Bjorli sto et gammelt hus ut med
vegen og vind og snø hadde kledd veggen  :)

 På  Bjorli  var det veldig mye
 snø så busskuret var godt innpakket.
---
Og her er siste rest av stoffene jeg fikk i bloggevinst.
 En restepung ble det og den er 13 cm x  16 cm.
------
 Og jeg driv med rester videre og 
motivene på disse to små  løperene er fra biter 
fra gardinkapper i lin.
 Et fint gammeldags motiv som
passer godt til løpere.
Gamle trykte duker kan få nye liv
 i noe annet og har en flere like motiver 
 kan det bli i hver ende på en løper eller brikke.

---

Takk for hyggelige kommentarer jeg har fått :)


2 kommentarer:

  1. Stilig elg, og det er virkelig noen staselige dyr. Vi har ikke mye elg på vestlandet, men i fjor var det en som hadde forvillet seg til Karmøy, en øy i nabokommunen til Haugesund. Det er første gang jeg har hørt at det er elg her. Se der har du fått sydd enda mere av stoffene. Koselig restepung! Du er flink med gjenbruk! Herlige motiv du har fått brukt på løperen! :-)

    SvarSlett
  2. En flott elg! :) Fin restepung, og så smart å lage løpere av gardinkapper! Kjempekoselige løpere! Herlig redesign :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)