tirsdag 29. januar 2019

Når man rydder dukker jammen ufoer opp!

Har ryddet litt i rester og
der dukket jammen det opp
noen ufoer, noen ferdig til å quiltes,
noen manglet bare lukkekant, noen manglet
alt men var ferdigskåret...
 Sekskanter ble endelig glassbrikker .
 En rund  kaffeduk med blonder.
Nærbilde av duken,  og disse kilene har ligget leeeenge.. 
En løper tuftet på en løper fra MyQuilt
 og tror det er AnnAKa sitt design men jeg har 
sydd på andre blomstrer .
 Blomsten tegnet jeg i 2008 .
Stoffene er mer blå enn jeg fikk fram på bildene. 
 Enda en rund duk som det var igjen å quilte.
Sennepsgul og blå er litt fine farger sammen
men det kjem ikke så fint fram på bilde...
 Japanese Jigsaw - duken hadde jeg  bare  igjen
å quilte og sy på lukkekant.
 Quiltingen av blomster var litt artig og her
 får jeg øvd meg litt også.
Baksida viser bedre quiltingen
og jeg bruker samme farge 
på undertråden som på overtråden .
--
Vi har minus 24 og det har kommet bra med snø her
så nå er det virkelig pent hos oss.


2 kommentarer:

  1. Så godt å bli ferdig med ting! Flotte glassbrikker og duker. Nydelige blomster du har tegnet. Det er kaldt her også, men ikke mer enn rundt minus 15. Snø er det mye av her også, fint.

    SvarSlett
  2. Det er så deilig både å få ryddet, og få ferdig Ufoer. Veldig fine duker og glassbrikker. Det ble fint med de quilta blomstene. 24 minusgrader....det høres veldig kaldt ut. Her er det typisk Vestlands vinter.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)