torsdag 31. januar 2019

Resterydding

Da jeg var på syhelga på Savalen første 
gangen sydde jeg noen blokker i japanske stoffer
 og i går renskar jeg de .
De har ligget i 5 år, så nå var det 
jammen på tide de ble gjort noe med..
---------
 Og så ryddet jeg restene og snurret de sammen.

 Jeg surrer de sammen slik .Kanskje ikke det som sparer 
plass men prøver å få brukt  de da jeg applikerer .
Jeg har et system om det ikke vises på bildet :)
Jeg er fornøyd med å rydde litt og litt,
og særlig når ånden er der for rydding..
----
Takk for hyggelige kommentarer jeg har fått :)
Temperaturen går oppover og i dag er det bare 12 minus.
Lufta vår er så tørr så det er ikke så veldig kaldt . 

5 kommentarer:

  1. Vilka trevliga block i de japanska tygerna och visst är det skönt att få ordning på tygerna! Här i södra Sverige är det 0 gradigt och ingen snö!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Flotte stjerneblokker og så kjekt å få laget noe av de. Ja, når rydde ånda stikker innom er det bare å sette i gang. Det ser ut som et greit system du har på restestoffene. :-)

    SvarSlett
  3. Deilige skatte :-)) Nydelige stjerneblokker.
    I går tok jeg ut symaskinen min :-)) Det var bare glede.
    God søndag. Har det snør, det er allerede over 10 cm, håper jeg kan gå med ski på kvelden.
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  4. Kjempefine stjerneblokker, blir spennende å se det ferdige produktet. :) Godt å få ryddet litt.

    SvarSlett
  5. Underbara stjärnblock ♥
    Vilket fint system du har med dina tygrester, lätt att hitta och sparar utrymme, toppen!!!!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)