søndag 15. mars 2020

Grytekluter


Grytekluter i lange baner. 
Jeg er med på en av mange grupper på facebook som har grytekluter som tema. 
Har kjøpt meg ei bok og gryteklutvatt 
fra Desiree. 
De første grytklutene jeg sydde er slike som vi stikker hendene inn på hver side. 
 De neste er sydd av firkanter fra restene mine. De ble så søte syns je. 
Dem siste er av stoffer som det egentlig
ikke er nok av til noen prosjekter men 
jammen ble det nok til et sett grytekluter. 
Boka har mange fine grytekluter så kjem til å sy mere av boka. 
..... 
Ha en fin uke. 😉 

3 kommentarer:

  1. Hei Randi, det var fine grytekluter det. De som er for å stikke hendene inni har jeg lenge tenkt å sy men ikke kommet så langt. Artig å sy grytekluter og en blir liksom litt rask ferdig om en er utålmodig, Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  2. Vakre grytekluter du har sydd Randi.
    Ha en fin uke også. Fortsatt herlig sol her. Det er glede. Hilsener fra Viola

    SvarSlett
  3. Grytekluter er noe man sliter ut, så det er nødvendig med litt fornying. De til å stikke hendene inn i er jo veldig praktiske. Her har du litt å velge mellom.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)