tirsdag 17. mars 2020

Et panelstoff har fått rammer
 av store blokker. Det har vært ferdig en stund men lukkekanten tar så tid... 😉 
 Veggteppet måler ca 1m x 1,2 m. 
.... 
Jeg er fortsatt i gryteklutmodus
og har sydd et par i dag også. 

 En elgjeger vil kanskje like disse. 
Har brukt bare rester på de.  Til og med lukkekanten er skjøtt i hop og lukkekanten blir sydd i kveld attåt tv-titting.
..... 
Takk for hyggelige mld, kommentarer og tlf på dem siste innleggene mine. 
Det er veldig koselig.
Ha en fin uke videre. 

3 kommentarer:

  1. Flott panelstoff, og så mange flott grytekluter du har laget. så på det forrige innlegget ditt også. Jeg har visst ikke fått med meg at sys grytekluter. Det er jo også kjekt å ha på lager til gaver. Gøy med reste søm, og til grytekluter trenger en ikke all verden med stoff heller.Håper det er bra med deg! :-)

    SvarSlett
  2. Litt av et nydelig panelstoff. Hos meg blir det ofte også grytekluter. De er lett å starte på om en ikke vet helt hva en skal sy, blir så snart ferdig liksom. I disse rare dagene er vi heldig som har symaskina som venn. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  3. Hundeteppet ble nydelig og så flotte kantblokker. Det ble lekkert. Flotte grytekluter også.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)