mandag 23. mars 2020

Solan og Ludvig

Har hatt disse stitcheriene liggende lenge på vent og nå har de endelig blitt til puter. Det passer jo veldig bra siden Kjell Aukrust hadde blitt 100 år i år. 
Jeg har brukt et mønster jeg lagde meg for mange år siden men da som et applikasjonsmønster. 
 Jeg er veldig glad i Aukrust sine godmodige figurer fra filmen. 
Litt tekst fra første filmen, Flåklypa.
Putene har fått plass i sofaen allerede.
... 
Her går dagene fort, syrommet blir arbeidsplass framover, siden vi oppfordres til å holde oss heme og til nå har vi ikke fått koronasmitte hit til Stor Elvdal.
Håper dere er friske og raske. 

Ha en fin mandag.

5 kommentarer:

  1. God uke for deg, Randi. Nydelige applikasjoner...
    jeg har funnet filmen på YouTube :-)) tusen takk.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Kjempefine og herlige puter. Disse typene er bare så fine :)

    SvarSlett
  3. Disse var artige du, alle elsker vi jo Aukrust og Flåklypa. Blir mye god tid på syrommet framover, tror jeg må lete fram de gule stoffene snart. Klæm

    SvarSlett
  4. Så koselige puter med Solan og Ludvig. Herlige typer.

    SvarSlett
  5. Å så fantastisk kule Randi ❤️❤️❤️❤️

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)