søndag 16. februar 2020

Strikkepinner

Har fått sydd strikkepinnekoffert
til strikkepinner. 
 På fredag kom mønstret i posten
etter over ei hel uke på vei hit. 
Stitcherier ble tegnet på og
 jeg startet å brodere fredag kveld. 
 Lørdag morgen var jeg på syrommet tidlig og fikk sydd slik at jeg hadde noen lukkekanter på kvelden. 
 Jeg valgte å lage hank og ville ha ryggen på toppen så det ble en liten koffert. Den vil jo ligge da den åpnes uansett så. 
 Inni er den slik mønstret viste. 
Her er det plass til alle pinnestørrelser. 
Og til rundpinner og litt annet som en treng. Den ble litt annerledes enn orginalen siden jeg valgte lukkekant utvendig. Jeg mener at et mønster er til for å kunne gjøre egne løsninger og tilpassninger og det har jeg jammen gjort. Et fint mønster var det. 
Det er et av de nyeste mønstre
 av Bente Tufte. 

1 kommentar:

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)