mandag 17. februar 2020

Redesign av en gammel løper

En gammel løper som bare ble liggende ubrukt har fått nytt liv.. 
 En engelsk blonde ble til en engel 
 En engel i to av hjørnene.. 
En liten enkel brikke.
 Av endestykkene ble det et par gode grytkluter. 
Jeg har brukt den vatten som har aluminium-side. 
 Det var litt moro å sy om løperen som aldri ble brukt. 
Tror jeg sydde den i 2012..
Er skikkelig i symodus for tida så
da må det blogges også.
Vi har så mye vind og varmegrader
så veldig greit å sy om dagen
.... 
Ha en fin uke videre. 

3 kommentarer:

  1. Så flott redesign 💚💚 kjempefin engel 😇 og gryteklutene var rå tøff.

    SvarSlett
  2. Hilsener til deg Randi.
    Ha masse glede med symaskin... jeg har strikkepinner
    i gang. God søndag.
    Kos deg. Viola

    SvarSlett
  3. Jeg elsker redesign. Nydelig løper du har sydd. Jeg har litt gammelt håndarbeid på loftet og har lyst til å sy noe nytt av det i stedetfor at det ligger i en kasse bortgjemt. Vi har nydelig vintervær idag, sol og 3 blå, herlig. Ha en flott dag.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)