fredag 14. februar 2020

Kos på syrommet i februar.

Har hatt noen dager med søm på
syrommet sammen Aud og Brita. 
Har vist de åssen vi syr blokkene
i denne løperen. 
Dobbelt delt 9erblokk.
 Og så har jeg vært med på samsøm
på ei nettside og der sydde
vi stjerner. Denne ble sydd
et par ganger for her
måtte en ha tunga rett i munn. 
 Noen stitcheries har ligget lenge
men endelig er de blitt til noe. 
 Kuer på grytkluter er morsomt. 
 Ide etter bilde på pinterest. 
 Her er dobbeltdelt 9erblokk igjen. 
På brikkene er det rester, 
så da måtte jeg skjøte det hvite
så derfor er dem mye tynnere. 

På siste møte hadde vi tema, og
da sydde vi blokken under. 
Når vi skar ble det en bonusblokk
av stripesettet og da
applikerte jeg på høner
og brukte den som framside
og selve blokka som bakstykke på
gryteklutene. 
... 
Med kuldegrader og sterk vind
blir det nok syrommet i helga også.
 Her er bildet fra Savalen forrige dagen da
v tok en tur med bobilen dit. 
Sola hadde gått ned utpå isen
men den speile seg i vinduene på hotellet. 
Skal dit helga 17 april på quiltetreff og gleder meg. 

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint du lager 💚💚💚ku 🐮 gryte klutene var faktisk morsom og søte ♥️hønene var kjempe fin 🐔.
    Ha en fin helg 💚

    SvarSlett
  2. Du har verkligen varit flitig, roligt med blocken i löparen, grytlappshönan, och kossan är bara så sköna, och allt annat du visar är jättefint!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  3. Hei Randi, du har fått sving på symaskina ser jeg. Herlig grytekluter ikke minst. Den løperen du har sydd med dobbeltdelt 9 er blokk, har jeg lyst til å prøve å sy. Herlig inspirasjon å se bloggen din. Klæm

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)