mandag 16. desember 2019

Pepperkakehus og julemarked

Nå er siste julemarked ferdig og jeg skal
begynne med juleforberedelser som
baking og litt småtteri med vask osv.
 Vintern er mild md bare 3 minus i dag og vi har
godt med snø som demper alle lyder nå.
-------
Her kjem noen bilder fra siste julemarked jeg deltok på
og det var så liten plass så det meste jeg hadde med, stod i
poser under bordet!
 Her er kleklypeposer og scrunchies,pennal og puter
og løpere,nålbundne votter, stjerneduker mm.




 Heidi og jeg lagde pepperkakehuset
fra en ferdig pakke, og vi pyntet etter beste evne.

Vi bakte glutenfrie pepperkaker så heidi kan ete
og di ble skikkelige gode .
Og i dag skal vi lage gluten - og laktosefrie
krumkaker og goro.
-----
Ønsker alle en fin siste uke før jul.
---- 



2 kommentarer:

  1. Du har vært veldig produktiv ser jeg. Så mye fint! Håper du fikk solgt masse på julemarkedene. Flott dekorert pepperkakehus. Det er lenge siden jeg har hatt det, men lagde da da barna var små. Kos deg med juleforberedelsene! :-)

    SvarSlett
  2. God jul kjære Randi. Så herlig å se huset med deilig snø og lys. Jul og snø hører sammen :-)) Vi har regn men en fin fin jul. Mange nydelig du har sydd. Og veldig søt var pepperkakehuset.
    Takk for herlige bilder. Hilsender til deg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)