torsdag 12. desember 2019

Juleavslutning

 Årets høydepunkt i lappeklubben vår
er juleavslutningen med pakkebytte og 
utfordringen der vi syr til hverandre.
Vi trekker hver vår konvolutt med et par stoff  pluss navn nedi
og syr til vedkommende det som står på lappen. 
I år skulle vi sy løper og tilsetter
 det vi vil til de stoffene som er der.
Milda sydde til meg og jeg ble så fornøyd . 
 Jeg har sydd neste løper. Her var
 utgangspunktet rosa og blå.
Mottager er Gunvor.
Nå kjem et bilderas for husker ikke alle sine ..












Ja fine alle som en og tror alle er fornøyde .
En koselig kveld som gikk altfor fort.

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å være med i en lappeklubb. Mange flotte løpere og jeg suger inn ideer til nye prosjekt etter jul. Nå er symaskina satt på ferie. Ha en nydelig dag.

    SvarSlett
  2. Deilig... så herlige løper. Jeg elsker frem for alt de grafiske mønster. Takk for mange vakre bilder.
    God 3. Adventskveld. Klem fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)