søndag 8. desember 2019

Sju små engler

Ble så betatt av disse små englene så
nå har jeg laget meg noe som skal få henge
på juletreet også.
Her henger de til tørk i kjøkkenlampa,
jeg limer vingene fast til
kjolen og da må limet tørke godt før
jeg legger de bort til vi skal pynte treet..
-------
 De er bare 6 cm høye så er passe pynt på treet.
Bruker ei perle fra et perlekjede jeg ikke brukte, til hodet.
Det ble en vakker engel syns jeg.
...
 De tre første jeg lagde på symøtet ble en liten
 gevinst til julemarkedet jeg var med på i går.
 Pakket de pent inn i plast etter jeg
la de på en pynteserviett,
 så mottager såg hva de vant.
 Julekalenderen er hengt opp forlengst.
med pakker i påvente om det kjem
innom noen unger. :)
 Og de store kjem hjem til jul 
så da blir vel pakkene borte..
 Har sydd noen scrunshies også 
som ble med på julemarkedet.
Artige å sy , både med og uten sløyfe.
Her fra julemarkedet jeg har deltatt på.
Å stille ut er nesten det
vanskeligste for å få vist varen en har.
Men et lite pinnetre ble da greit nok syns je.
---
Idag snør det digre snøkjerringer og vi har 
minus 9,7  ute. 
Veldig pent og kvitt ute. Knirker da vi går tur også
så her er det julestemning i hvertfall.
--
Ha en fin adventssøndag .

3 kommentarer:

  1. Vakre engler! :) Heldig den som vant denne gevinsten. Koselig julekalender. Nå ble jeg inspirert til å lage flere scrunchies, fine smågaver. Det snør her også, koselig :)

    SvarSlett
  2. Nydelige engler du har laget :-D

    SvarSlett
  3. Så flotte engler du har lagd. Virkelig flotte og dekorative. Jeg hadde et barnebarn her idag som ville sy scrunchies i julegave til skolevenninder. Så nå har vi funnet stoff og skal sy en av de nærmeste dagene. Artig hun vil sy synes nå jeg. Dine var fine, smart med den lille sløyfa. Ikveld baker jeg julebrød og det dufter herlig i huset. Det snør ørlite her og i kveld.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)