onsdag 30. oktober 2019

Bitteliten boks og liten løper.

På syhelger blir en så inspirert av det andre syr.
Og Brita sydde flere slike små bokser
så det måtte jeg prøve meg på. 
Hadde sett de på pinterest så arbeidsbeskrivelse ble hentet
på den sida , der stod det måla;
6" x 9,5"  og den ble veldig søt da.
 Passer godt med edderkopper akkurat på denne tida av året.
 Hadde en liten karabin-krok  å sette på også.
 Kjem til å sy flere slike, de var jo ganske raske å sy.
Har gjort ferdig noen av løperene jeg sydde
på syhelga også. Fasong og quiltinga ble
til underveis , og jeg ble fornøyd med de buene.
 Ikke så lett å få fram quiltinga men jeg
har sydd vifter etter fasongen på hver rute.
-----
Ha en fin uke videre  .

2 kommentarer:

  1. Nydelige små bokser, herlig med liten karabin-krok.
    Vi har hatt første frost i natten og i går jeg klipp
    alle roser i hagen... så jeg har stor bukett i vasen.
    FredagsKLEM fra Viola

    SvarSlett
  2. Vilken söt liten förvaring och kul tyg, din duk är också väldigt trevlig, men den ser inte helt lätt ut med de rundade kanterna!
    Kram och trevlig helg//Catarina

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)