torsdag 24. oktober 2019

Glassbrikker og blokksøm

Et stoff  med fine julemotiver, som  jeg fikk av ei som
jeg møtte  på sytreff i Sverige har blitt sydd
til glassbrikker.
  Jeg valgte å sy lukkekanter i stede for å vrangsy
og det ble mye jobb men nå er det gjort.








Det er ganske koselige motiver å¨
de så håper de faller i smak, for
disse tenkte jeg skulle bli med på julemarked.
-------
 Blokksøm.
Etter bilde på Pinterest.
 firerblokk , midten
 Enda flere firerblokk, hjørner
stjernespisser, hurtighjørner
Den ble ikke helt som på bilde jeg fant på pinterest
men jeg ble så fornøyd .
Skal sy flere og så får jeg se hva jeg syr av de.
.......
Til helga er det syhelg i laget vårt og jeg har
 pakket i flere puljer , så er neimen ikke helt 
sikker på alt jeg har med. 
Men det gledes stort. 
Dette blir ei trivelig helg :)

3 kommentarer:

  1. Så flotte glassbrikker og den stjerne fra Pinterest var knall, alltid artig med nye ideer.

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte glassbrikker! Det ble fint med lukkekant på de, så selv om detvar mere arbeid ble resultatet veldig bra. Pinterest er topp, så mange fidder og mønster. Du er flink å lage også, ikke bare lagre, noe jeg er en mester på. ;-)

    SvarSlett
  3. Superfine glassbrikker til jul. De kommer nok til å gå fort på julemarkedet. Fin julegave.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)