fredag 15. november 2019

LappElisa tur høst 2019


Et par toalettmapper som er bestilt , er ferdige og 
sendt avgårde til mottaker i god tid før jul.
 Turen til LappElisa er også over og jeg 
fikk sydd nokså mye.
 Stjerneduker i hvitt.
 Mange småpunger ble sydd og her fikk
 jeg brukt mange glidelåsrester.( Fikk kjøpt 
glidere som passer Stoff ogStil glidelåsene)
 Den minste er bare 1 " i firkant :)
 Spiralløper .
 Handlenett i lin.
 Vinterløper i bomull med motiver i begge sider.
 Motivet er hentet fra Pinterest og var brodert.
 Ny linjal og stoffer ble med hjem, pluss litt stasj og mønstre.

En veldig trivelig tur .
Ønsker alle en fin helg !

4 kommentarer:

  1. Du verden, du har virkelig sydd. Nydelig, ikke minst de toalettveskene med elg og fugl på. Glidelås med glidere... har aldri prøvd det, høres og ser vanskelig ut. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Hei Randi, jeg liker de nydelige småpunger, veldig fint. Mange du har sydd... herrlig :-)) Glede å se. Takk.
    Ha en fin fin helg også... vi har hatt veldig vakkert været i dag og jeg tok tur i skogen,
    i morgen kommer regn. Koselig inne.
    Hilsener fra Viola

    SvarSlett
  3. Du er jammen produktiv! :) Kjempeflotte toalettmapper, små søte punger, flott stjernduk. Herlig vinterløper, stilig spiralløper og fine nett. God helg! :)

    SvarSlett
  4. Så mye flott Randi, veldig produktiv. Tenker dere hadde en flott tur til Sverige også.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)