fredag 21. september 2018

Høstløper og slumreteppe

 Høstløper med panel på midten.
 
Enkelt quiltet.
 ca 70 cm x 25 cm.
 ---
Jeg har tatt fram de 4" kvadratene  som jeg har skjært
 tidliger av rester , og jeg har vunnet to pakker på en
klubbkveld, så hadde veldig mange grønne kvadrat .
Det ble nok til et slumreteppe på 120 cm x 180 cm.
Har  satt fleece på baksiden, og denne 
hodeskalle-fleecen har jeg hatt liggende noen år,
den er svart og hvit men bakside er bakside tenker jeg..
 Har quiltet i mellom hver blokk pluss i kryss
over alle stjernene. 
Stjerneblokkene er sydd med hurtighjørner.
 192 grønne kvadrater på 4", 
192 hvite kvadrater på 2"
og 24 kvadrater på 4".
De er raske å sy med seriesøm .
----
Ta vare på hverandre i høststormene som
raser der ute.




3 kommentarer:

  1. Wow! Så flott quilt du har sydd! For meg ser det ut som masse arbeid. Kjempeflott! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott løper og et herlig slumreteppe! :) Du får ta deg tid til å slumre litt da. ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)