lørdag 1. september 2018

Sminkepunger med blonder.

Blonder i farger er så fint syns je, og jeg har
noen få  som roper på å bli sydd fast på noe, 
og i dag har jeg fått sydd  to sminkepunger med det.
 Ei nydelig blonde. Skulle hatt samme farge på glidelåsen 
men det hadde jeg ikke .. Vanlige firkanter på endene.
 Inni har den to rom og en midtlomme :) 
---
Jeg har sydd mye for andre opp gjennom og det blir noen
rester som blir liggenede  som de ikke vil ha igjen....
Det passer godt til å sy sminkepunger av.
 Dette stoffet er fra en benk som
jeg sydde trekk til for ei dame for noen år siden. 
 Og litt rosebroderi for å piffe opp den litt for
syns den egentlig ble litt tam.
Litt sjølkomp på glidelåsendene og
da lagde jeg meg en mal på en post-it lapp. 
--
Takk for besøk og kommentarer jeg har på bloggen min.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine begge to! Ja, det er gøy å pynte med blonder. Så ble det fint med det røde rosebroderiet. Stilig enden på glidelåsen også. :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)