mandag 10. september 2018

To ovale

Har dratt fram litt rester og da ble det jammen nok til to 
ovale løpere. Det er ikke et system i fargevalget
siden noen av restene var  store nok til de største
og andre bare til de minste..
 En lett blanding av de litt støvete aquafargede ,
noen litt blåere og andre litt gråere... Og noen helt lyse..
Midten måtte bli slik sydd, for den poppet
 ut litt, men ble flat og fin nå med quiltingen jeg valgte.
Syns fasongen er så fin på disse dukene. 

Har quiltet litt forskjellig , men begge fikk forstørre
 stjernesøm rundt midtbiten.
------
 Ha en fin uke videre :)

9 kommentarer:

  1. Vilken vacker duk du har gjort, förstår att du är nöjd med den!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Nydelig duk du har laget. Lekre stoff og farger i restene dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det, og tenk det ble nok til to slike duker av noen rester ;)

      Slett
  3. Nydelige stoffer på en kjempe fin duk. Tror den duklen der var en av de første dukene eg sydde :-) Kjekt å få noe så fint ut av bare rester :-)

    SvarSlett
  4. Flotte løpere i delikate farger! :) Og så lekker header du har fått!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, ja silkebåndsroser er så fint, og nå er jeg i broderi-modus igjen ...:D

      Slett
  5. Kjempefint! Er dette et nytt eller gammelt mønster? Kunne gjerne tenkt meg å lage slike i julestoffer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fra et gammelt magasin , husker ikke hva det heter, og tror ikke det er i salg lengre..

      Slett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)