lørdag 28. april 2018

Mere moderne hexies


En ny toalettmappe ble ferdig i dag og
da selvsagt i moderne hexies.
 Men det er ikke fort gjort for det er 
mye forarbeid her.
 Alle hexagonene måtte limes, og det tar tid når en
ikke kan bestemme seg for fargen .. 
Det gule stoffet har søte bier  på seg.
Gult, grått og svart passer godt i hop syns jeg.
 Og her er toalettmappa ferdig . 
 Baksiden fikk bare tre hexier siden jeg ikke hadde mere 
restestoff i denne fargen.
Toalettmappa  har skillevegg,
med lomme mellom og er stødig og romslig.

--
Takk for hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått.


5 kommentarer:

  1. Wow .. så lekker toalettmappa ble! :) Ser det er mye jobb, ja. Kjempestilig! :) Syr du heksagonene rett på bunnstoffet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det syes rett på bakgrunn. Har lagt ytterstoff med hexiene oppå ,vatt og et stoff som ikke vises for å sy fast hexiene og quilte samtidig. Jeg liker godt å vrangsy så foret er sydd på slik.

      Slett
    2. Ok. Takk for fremgangsmåten! :)

      Slett
  2. Nydelig!!!! Du syr så mye fint :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)