tirsdag 1. mai 2018

Hexagon og rundinger og en ufo

I dag har det snødd og vært skikkelig ufyselig vær
så jeg har brukt tida på syrommet.
 Her er en brikke på litt over 12" i diameter
og er lagd av Hexagon som er vrangsydde.
Jeg såg et bilde på Pinterest og da måtte jeg prøve...
 Har sydd en brikke av vrangsydde sirkler også med samme
brettemåte for å få kronblader.
 Et lite rosebroderi som jeg sydde for ganske lenge siden 
fikk i dag "ramme" og ble til en sminkepung.
Her er det også brukt stoff fra restekurven, som 
ramme rundt broderiet og bitene kan være nokså små
Et skikkelig resteprodukt vil jeg si..
Det er brukt 6 forskjellige rester i hvit/beige ..
Og jeg liker jo godt blondeglidelås
så det måtte jo bli det på sminkepungen.

Har flere broderier liggende så får vel
sy ferdig de også..
---
Takker så mye for dere som leser bloggen min, og
at dere legger igjen kommentarer er ekstra hyggelig.
Ha en fortsatt fin uke videre.

2 kommentarer:

  1. Så kjedelig med mere snø nå da. Tenker du også lengter til våren, men kjekt at du får kose seg på syrommet. Flotte ting du har lagd, og de sirklene som ble brettet ut til blomster var ekstra spennende syns jeg. Broderiene dine er så vakre, og sminkepunger som får disse sydd inn blir virkelig eksklusive. :-D

    SvarSlett
  2. Flotte brikker og søt sminkepung! :) Godt å bli ferdig med ting som har blitt liggende. Snøen blir nok veldig fort borte igjen :) Hyggelig å følge med på bloggen din! :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)