fredag 18. mai 2012

Løper fra Quiltemagasinet.

Løperen fra nyeste Quiltemagasinet
var egentlig rask å sy.

Et trivelig broderi- motiv.

Og je brukte den flotte tråden
som er flerfarget og har nr 4140
for den har kortere mellomrom mellom farge-rapportene..
Heter det farge-raporter tro?hmm?

Og som vanlig måtte je gjøre det litt annerledes enn
beskrevet, men ble fornøyd med den selv.
Den ble litt tam med så lyse og like stoff
men jeg setter jo alltid et eller annet midten så da gjør
ikke det noe syns jeg..
Den måler 46 cm  x  108 cm.
Og stoffene er kjøpt på Quilteglede i Elverum.
xxxxxx
Mitt neste prosjekt er påbegynt , og det
 er også stitchery.
Noe med mus ...



1 kommentar:

  1. Synes denne ble nydelig. Jeg har vurdert å sy meg en slik selv om jeg ikke liker å stitche, men denne er så vakker at jeg kanskje må prøve. Kjekt å se den i ulike farger også.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)