fredag 25. mai 2012

Ingen sying, bare maling.

Vi har malt huset denne uka ,og jeg
har fått malt de gamle rustne spannene
og hagesprøyta +++...
Har brukt Hammerite, sølvfarget.
Kjempefint å bruke på slikt i hvertfall.
Har malt en balje og men den skal romme vanningsvann
og står under der det er takrenne-nedløp på uthuset..

Vi leide lift for å male det øverste da ,
 for jeg klatrer ikke og syns det er tryggere
når Ivar skal male høyt opp.. Ivar er i gang med
liften og prøver ut hvordan den virker...

Resultatet ble veldig bra. Fikk pusset vinduer når
sprossene først var tatt av
 også, så det er jeg fornøyd med.

Og har flyttet sykkelen min til innkjøringa vår.
Det blir noen blomster  i kurvene senere..
Spannet er et gammelt malingsspann som fikk
et srøk med hammerite og blomster oppi,
soppene er runde stener , som er malt i flue-sopp-farger:)
Det skal være et metallskilt med "velkommen" på
 som heng på gjerdet men det har je ikke fått tak i enda.....
Ønsker dere alle ei riktig god pinse !

1 kommentar:

  1. Dette blei skikkelig lekkert! Likte sykkelen og steinene veldig godt! Skulle ønske jeg hadde det like idyllisk. Ha ei flott pinse!!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)