onsdag 27. november 2019

Rastercuick


På helgetur til Heidal ble symaskina med
for jeg hadde planer om å
sy en løper til spisebord pluss litt til
julemarkedet og da er det artig med noe nytt.

 Innstallerte med på spisestua 
og hadde forberedt  rasterquick med å klippe ut
snipper til stjerner som skulle syes sammen.
Og stoffremser fra gamle prosjekter hadde jeg spart
i en pose pluss litt større rester i tilfelle det ikke ble nok.
 Starter med den røde og syr lyse remser utover
på to sider av første biten.
 og her blir ingen helt like siden jeg bruker
kun rester. Er like størrelser på snippene da.
 Her er en snipp renskjært
og haugen med avskjæret er ikke veldig
stor,  men litt blir det jo...
Fra en liten  pose med  lyse rester til løper. 
 En løper på 27 cm x 1 m
 Denne helga gikk utrulig fort , jeg sydde og Ivar såg tv
og bare hadde avbrudd når vi lagde mat :)
Sydde jo mer men det får bli i neste innlegg.
-------------
Tusen takk for hyggelige kommentarer jeg har fått.
 Og lag den ei fin uke.

4 kommentarer:

  1. Nydelig juleløper :) Så flink du er.

    SvarSlett
  2. Så nydelig, veldig flott fasong også.

    SvarSlett
  3. Oi .. litt av et arbeid du har gjort med den flotte løperen! :) Imponert

    SvarSlett
  4. Ahhh - veldig nydelig med hvitt og rød og stjernen.
    Jeg har i gang symaskin også :-))))
    Adventshilsener fra Viola. Ha det riktig fint.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)