lørdag 23. februar 2019

SpotOn løper del 2

Idag har jeg gjort ferdig den siste duken jeg 
begynte på da jeg var på kurs.
Det er to forskjellige stjerner men de blir nokså like
da en ser de slik..


De to stjernene ytterst på hver ende  har stjernespissene
 ut mot  "langsida" på sekskanten,
 og den andre har stjernespissene 
 imot hjørnene sekskanten..
Den i midten  på løperen har stjernespissene mot
 hjørnene på sekskanten på løperen og
den blir litt større. 
Jeg har quiltet enkelt , satt på lukkekant og  tittekant .
........
Nå har jeg sydd opp det som ble skjært, men
 tror jeg skal finne andre stoff som ikke er 
så skarpe i fargen på det neste jeg skal sy 
med denne linjalen...

3 kommentarer:

  1. Flott stjerneduk! :) Så fin effekt de forskjellige stoffene gir stjernene.

    SvarSlett
  2. Flott stjerneløper. Det ser ut som 3D effekt, og det ble veldig fint!:-)

    SvarSlett
  3. Vilken trevlig stjärnlöpare, kul med lite annorlunda! Kram Catarina

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)