mandag 31. desember 2018

Årets siste dag i 2018

Så er årets siste dag her
og vi skal ta fatt på et nytt og ubrukt et.
Planene er lagt for noen helger og dager og 
vet jeg har mye å glede meg over.
Romjula her er rolig , vært på julebesøk,
ruslet i skogen, fisketurer med familien
og noen dager bare sløver vi inne.
 Vi har hatt sola med på turene våre
 også selv om den er veldig lav  nå..
Et tre med sopp er et lite julemotiv i seg selv
og nesten så en kunne se spor etter små
sko fra nissen vår ;)
Noe av det hyggeligste med turene er å
tenne bål, kose oss med kakao 
og påsmurte brødskiver.

Søstera mi Wenche og mannen hennes er ivrige
fiskere også på vinter'n og blir gjerne
med på slike turer. Veldig artig dag.
----------------------------------
Heidi, dattera mi og jeg , har flettet kurver i andre
 mønstre enn vanlige og den med
tann på tegnet  og designet Heidi selv.
Ho er tannpleier så da måtte ho lage seg en egen kurv:)
 Den er hvit og sølv inni ..












 Lille My kurv

De fleste mønstrene  her 
har vi funnet på pinterest , men noen har
 Heidi tegnet.
Et godt nytt år ønskes alle som er innom
bloggen min .

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder fra den fantastiske naturen du har rundt deg. Ser spennende ut med isfiske. Så gøy med alle julekurvene! Vi lagde mange foskjellig her for mange år siden da det var mønsterark i et hobbyjulemagasin. Så mye enklere alt er nå når vi har pinterest. Skjønne lille My, og den med tanna var jo morsom. Takk for all inspirasjon du deler på bloggen din. Alltid kjekt å besøke den. Kjekt å ha deg som bloggvenn, og bra vi er noen igjen. Ønsker deg et Godt Nytt kreativt År! :-)

    SvarSlett
  2. Dette er berre imponerande! Ønskjer deg eit riktig godt nytt år! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Hei, kjære Randi, jeg ønsker deg et riktig godt nytt år. Takk for herlige bilder. Fint med isfiske :-)))
    Flette kurver var nydelig. Herlig ide.
    Akkurat... det snør, det snør... her. Gleder meg.
    Vi har hatt grå, mange grå. Så er hvitt så fint.
    Hilsen til deg.
    Klem Viola

    SvarSlett
  4. Koselige naturbilder og så mange flotte julekurver :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)