mandag 19. mars 2018

Mere lilla rester.

Det er rart med det, da en starter på rester så har en nesten like mye
da en har sydd litt som da en startet , men 
nå er det at kun ei stripe (til en lukkekant )som det er mange små biter i.

Startet med å sy sammen litt vattrester først
for da er det greit å sy sammen restene på vatt- biten.
Det ble nok til to poser (til å ta med kopp i , på symøter)
Jeg skal gi bort en i bursdagsgave og ha en sjøl :)
Videre ble det to små punger , den minste
er 10 cm lang og er tenkt til lebepomaden o.l.
Den "største" er like lang men litt bredere og der
 kan jeg ha laderen til mobilen min i.
Og den siste ble en  liten sminkepung . 
Jeg syns det er kjekt å
ha dem  i veska for det blir litt ryddigere der da. 
Er  fornøyd sjøl over dem små tinga som ble sydd
av restebitene, er i hvertfall godt å ha brukt de til noe..
Jeg har sydd uten mønster men brukte
boka i forrige innlegg som tips til endene og brettet endene
slik på de to små pungene slik det står i boka.. 
--
Ha en fin uke videre.

3 kommentarer:

  1. Så fine og så gøy å sy av stoffrestene. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja er gøy. Og så fint å få kommentarene synlig igjen :) Og jeg får kommentert på andre blogger også :)

      Slett
  2. Søte punger du har sydd av stoffrestene :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)