fredag 7. mai 2021

Kleklypepose

Har sydd nye kleklypeposer til utesnora.  Og da sydde jeg tre for å bruke opp stoffet. 

Skal i gang med å lage nytt klesstativ og syns dette stoffet passet helt perfekt. 
Baksiden fikk et annet stoff.Dette mønstret har stått i et quiltemagasin  for en del år tilbake. Og det er AnnAKa som er designeren.

Tida går så fort, snart har vi sommeren her og det blir bra, vi har ikke akkurat sommertemperatur men håper det kommer. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått. Veldig koselig å lese. 

Ha en fin helg. 

5 kommentarer:

  1. For et nydelig stoff. Jeg liker vakre mønstre :-))
    God idé, bra gjort. Vi har det beste været denne helgen ... det må nytes.
    Mange hilsener til deg. Viola

    SvarSlett
  2. Perfect fabric for this project. How clever to make something useful as well as pretty.

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Stoffet var perfekt til kleklypepose! Jeg har sett på det mønsteret mange ganger men aldri komt i gang. Kjekt å se noen lage av mønstrene fra Quilemagasinet.

    SvarSlett
  4. Hei Randi, flotte klesklypeposer du har sydd. Jeg har lenge lekt med tanken om å sy slike, men er ikke kommet i gang ennå. Kanskje en ide til venninde gave. I dag skinner solen her og vi har 16 grader, herlig. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  5. Flotte poser i herlig stoff, passet godt til dette.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)