søndag 15. november 2020

Dobbelt delt 9erblokk

Disse blokkene er store og det blir fort mange når dem er så enkle å sy. En blokk er jo nok til ei pute på 40 cm.

 Snart ferdig med dette veggteppet, er at å falde inn lukkekanten bare. 

Veggteppet måler ca  125cm.
Det ble igjen ei blokk og da sydde jeg
den som pute og tenker det blir en fin gave.
Dette er fra nyeste mønsteret til AnnAKa og her har jeg brukt 9graders linjalen for jeg hadde lånt bort 10gradersen min. 
Det gikk fint å bruke den, det ble 40 kiler i stedet for 36 som stod i mønstret. 
Denne måler 80 cm i diameter. 


2 kommentarer:

  1. Det blir 3d-effekt på ditt fina veggteppe och det du sytt med 9 graderslinjalen är jätteläcker!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Så koselig duk til advent. Flotte blokker også - de gir flott effekt.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)