mandag 3. august 2020

Gevinster endelig ferdig

Endelig fikk je sydd ferdig lukkekant på gryteklutene jeg sydde til lappeklubbens loddsalg. 


Veldig greit å være ferdig med det. 
I sommer har jeg ikke fåt sydd noe lappeteknikk, men puslet med å male huset, uthuset og stakittgjerdet her så er vel fornøyd. Har pyntet uthuset med et gammelt vindu med gardin, og annet stasj. 

 Heidi, datter mi, har pyntet fuglebrettet og det ble så koselig syns je. 
 Gamle kasser har fått nytt liv som hyller på verandaen.
Dagene mot høst går fort og jeg plukker bær og sylter for å ha til vinteren. 

5 kommentarer:

  1. Hei Randi, lenge siden sist. Kor flott du har pynta uthuset, riktig så lekkert. En fin ide for andre også. Jeg har ikke sydd noe særlig i sommer heller, været har vært litt for bra til å sitte inne, men idag pøser det ned og symaskina er god å ha. Flotte grytekluter, super til gevinster, ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Dina grytlappar är jättetrevliga och förstår att det tar tid att måla hus och att pynta så trevligt. Jag har inte heller sytt så mycket, däremot har det blivit många golfrundor! Kram Catarina

    SvarSlett
  3. Det krever mye arbeid å male huset ...
    de er en fantastisk farge, jeg liker virkelig den nydelige norske rødbrune fargen, spesielt med det hvite i vinduene og døren.
    Hyggelige gryteholdere ... vinneren vil være fornøyd.
    Hilsen og klem fra Viola - Vi er i sommermodus -

    SvarSlett
  4. Så nydelig grytekluter Randi og så mye fint du har pyntet med ute ❤️❤️❤️ønsker deg en kjempefin helg 🌸 🌿 🌸 🙋🏻‍♀️

    SvarSlett
  5. Nydelig grytekluter. Heldig de som vinner dem. Veldig koselig utemiljø hos deg, morsomt å kunne bruke vamle gjenstander som praktisk pynt på huset😊

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)