mandag 20. april 2020

Husduk


Jeg er med på en sygruppe på fb og den gruppa har hus som tema denne uka.
Stoffer og linjal, og en egen tegning av hvordan jeg tenkte duken min skulle se ut. 
 Kiler på 30 grader gir 12  stk og 
planen begynte ta form. 
 Jeg startet på fredag og i dag har jeg fått sydd ferdig den.
 Nå vil ikke bildene snu seg riktig veg .. 
Det fins mange fine jarekanter
Noen har bilder også. 
Vaskerilappen er jarekant som ikke hadde tekst og da ble det tekstiltusj. 
Jeg har storkost meg med sying og klipping og leting av tekst blandt jarekantene mine. 
Jeg ser at flere har begynt å blogge igjen og det er så koselig syns jeg. Jeg storkoser meg med blogglesing og blir inspirert av alt det fine som blir lagd.
Ha en fin uke videre.

3 kommentarer:

  1. Er det hyggelig Randi. For en vakker liten by du tryllet frem, bokhandel, skomaker, skredder, Café ... fantastisk.
    Glede å se. Tusen takk.
    Ha en strålende dag.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. En härlig huskvilt!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  3. Denne var kjempefin å morsom, jeg har en forkjærlighet for hus i diverse utforminger :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)