fredag 24. april 2020

Oppspretting og rester.

7 blokker som jeg hadde sydd oppå Savalen i fjor ble sprettet opp igjen for det ble aldri ferdig, ikke nok til løper og hadde ikke mere likt grått stoff så da ble alle blokkene sprettet opp. Nytt liv i gamle blokker, sammensatt på ny måte.
Slik såg blokkene ut i utgangspunktet. 
Og slik ble dem etter ny sammensying.Duken ble 45cm x 45 cm.
Har ikke tilsatt annet enn 8 kvadrat i grått og det var bare såvitt det ble nok.  Sømrom ble mindre på alle kvadrat i grått, men det gikk akkurat. Slik er det  når en skal bruke rester.
Ideen er hentet fra pinterest.
I disse coronatider er avstand viktig og vi har brukt mange timer ute og på isfiske. Været har vært knall og vi har kost oss. Vi fikk 9 fisk og det blir flere gode måltider.
Ønsker alle ei god helg.

5 kommentarer:

  1. Ahhh... er dette deilig :-))
    Herlig med isfiske. Takk for fantastisk bildet. Vi spiste kveite i dag ... fra markedet :-)) Jeg synes isfiske er veldig spennende og da når været er fint. Jeg håper du kan gjøre det mange ganger til. Og jeg har strikkeboka "Fiskegenser" i bloggen :-))
    Hilsen deg. Stjernene dine er veldig flotte. Viola

    SvarSlett
  2. Vilka härliga block och så fin kvilten blev!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  3. Nydelig ble den! Høres deilig ut med isfiske, ro å fred og mat i samme slengen :)

    SvarSlett
  4. Fin blokk, men uff så kjedelig å sprette opp. Duken ble veldig fin da.

    SvarSlett
  5. Lekker duk! Snadder med fersk fisk :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)