torsdag 29. august 2019

Bursdagspresang

I vår familie er det noen smådamer og da er det koselig
å sy punger med katter på til ei som
er over snittet interessert i dyr.
 En kattepusknapp passet godt.
Som lukking bruker jeg trykknapp og har bare 
de som syes fast men syns de er greie til en 5 åring..
Mønsteret på pungen har stått i et tysk magasin 
og  er nokså gammelt blad.. Og 
denne er veldig rask å sy.
Har virkelig fått igjen sy-ånden etter turen til 
Lapp-Elisa sist helg.
Har så mange planer og tenker jeg må gjøre 
ferdig noen av prosjektene fra turen også..

2 kommentarer:

  1. Så koselig bursdagsgave! Kjekt når syånden griper tak i en. Kos deg med prosjektene dine, og jeg gleder meg til å se hva du skal trylle frem. Du må gjerne sende litt av syånda over her, for nå går det trått for tida. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sy glade små prosjekter som er raske å sy så skal du se sy-ånden kjem👍🏼😉

      Slett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)