onsdag 29. august 2018

Pelsete symerker.

I et gammelt syskrin jeg har fått ,
var det to slike bamser (symerker) som
jeg i dag sydde på to barnetoalettmapper. 
 Baksida av bamsefar. De er ganske stive men helt
greie å sy på en bakgrunn med vatt bak.
 En gul og en grønn.   
Målene på de er ca 11" x 9" , og
jeg har ikke brukt  noe mønster , men
sydd de etter innfallsmetoden..
Symerkene er syd av pelslignende stoff så de
er litt 3-dimensjonale.
Og mjuke og stryke med hånda på

Bamsebrakar er  sydd på  et stoff med  
 bier og bikuber på den ene.. ;)
Lommer også her på begge sidevegger :)
--
Det er så godt at det har blitt litt kaldere og 
jeg har tid på syrommet. 
---
Takk for besøk på bloggen min og
trivelige kommentarer :) 

4 kommentarer:

  1. Men så söta necessärer det blev med nallar på, alldeles underbara ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. Så fine bamser og koselig å bruke de på toalettveskene. De faller nok i smak for de som skal bruke dem. :-)

    SvarSlett
  3. Så fina dina Björnar blev på necessärerna!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  4. Så kjempesøte toalettmappene ble med bamsene! :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)