tirsdag 28. august 2018

Jukseskinn og 4" kvadrater

 En veske i jukseskinn som jeg har planlagt
en god stund å lage meg og her er resultatet.
Ble fornøyd sjøl i hvertfall.
En knapp pynter forsiden og jeg sydde på
hempe med karabinkrok på ene
sida for å kunne henge noe pynt
men fant ikke noe som passet til
 det, så ble bare en knapp midt foran.
Metallglidelås som ble tilpasset veska.
Det er delbar glidelås .

Foret er sydd fast i hjørner på bunn så det ikke er løst.
Hadde ikke mønster men har fått til en
ok veske og den har lommer hele vegen rundt inni.
----------------------
Jeg har skjært kvadrater på 4" av rester 
som er til overs fra andre prosjekter.
Dette er en lur måte å få brukt litt rester på.
Jeg hadde ikke nok blonde til å sette på grytklutene ..
Lyse og mørke lilla stoffer fra
en bunke med 3,5" kvadrater ble
en enkel løper med  kvit blonde.
xoxoxox
Tusen takk for hyggelige
 tilbakemeldinger jeg har fått. 

2 kommentarer:

  1. Jättefina dukar, kul idé med spets runt och trevliga grytlappar! Kram

    SvarSlett
  2. Stilig veske og flotte løpere! :) Fine grytekluter også.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)