fredag 6. januar 2012

Første ufo 2012

Applikasjon igang på slumreteppet.

Og slik ble det ferdig quiltet, mangler bare lukkekant
så har jeg et koseteppe med fleece på baksida :)
Litt usikker på om jeg skal ha lys beige/mørk brun/ eller rød lukkekant..
Utgangspunktet for teppet er sydd av kun resterstriper.
( Det beige er rester altså)


Trådsnellestativ i vinduskarmen.

 Plass til mye rart i vindusposten ;
Bestemor bøter buksebaken til guttungen
og figuren er kjøpt på loppis for bare 10 kr!




5 kommentarer:

  1. Hei
    oj,for et flott syrom du har laget,her kommer du til å kose og lage mye fint framover.Det er bra å starte på UFO arbeid i 2012,så tidlig på året,da blir noe ferdig også!
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  2. Så koselig slumreteppet blir! Blir spennende å se det helt ferdig. Ikke alltid lett å bestemme seg for fargen på lukkekanten .. Hva med å bruke noe som likner den mørkeste fargen i teppet, eller kanskje lage en lukkekant med alle fargene du tenkte på ..
    Stilig trådsnellestav og artig figur! :)
    Ha en god søndag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Ja blir nok helst mørk lukkekant..takker for hyggelige kommentarer .

    SvarSlett
  4. Heia Randi.
    Har du ufoer?????? Så mye som du syr trudde je du gjorde ferdig alt etterhvert je ;-)
    Sees neste torsdag.
    Klem Brita

    SvarSlett
  5. Hehe ja Brita je har mange UFO. Kunne kømmi å gjort ferdig noen for meg du;) Kanskje je hadde kømmi i bunn på alle tre boksene:)
    Ja gleder meg til tema:)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)