onsdag 4. januar 2012

NYTT SYROM
(igjen)
Eldstesønn har flyttet til sin far og et kammers ble stående tomt!
Klart jeg flytter syrommet mitt inn igjen da og
sparer litt på fyringsutgifter:)
Har jeg mange strykjern? Ja. Her er både
stoff-lager og trådsneller, symaskin og skjærebrett,
åja det er  er viktige ting :)
og jeg er storforbruker på strykjern.
(Mister ofte ting i gulvet og da lyt je ha dette på lager...)

Strykeplassen.
Linjaler og  spraylim, moulinegarn i småbokser,
trådsneller og blonder i salig forrening.

Alle de utenlandske bladene har jeg i  små bokser
så dem ikke flyter rundt om kring.
Skal kjøpe flere bokser til de norske magasinene.

Det er to skapdører inn til et knøttlite rom som jeg har
 bekledningsstoffer og bakstykkestoffer, ullstoff og lign. 
(Veskene , veskehåndtak og syringer på yttersida)

Bak forhenget er det en seng slik at eldstesønn
 har et sted og sove .

Det er ganske lavt oppunder taket med skråtak på begge sider
men plassen er nokså bra utnyttet syns jeg selv.
Det blir godt å komme i gang med litt sying at og
 som mange nå vet, har jeg fremdeles at mange ufo.
Et nytt år er velkomment for den delen i hvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)