fredag 11. november 2011

Bomtur.

Sist vi kjørte Gudbrandsdalen såg je en butikk på Tretten som var noe for meg.
Så da vi hadde vøre en tur i Heidal drog vi nedom Tretten ,
(var jo bare 17 km dit fra Ringebu)...
Men da vi kom dit var det pinadø stengt!!!!
Det hang en gul lapp på døra som sa ; Tilbake kl 13..
Vi kom dit 13.30 men fremdeles hang lappen på døra...

En liten, men fin butikk sett fra utsida
men uten stoff for salg tror jeg......

Så da måtte jeg bare se gjennom ruta.. Mye fint inni der men
såg ikke noen tøylapper for salg, så tror dette var en butikk
for ferdige produkter...
Så det ble nesten 4 mil bomtur.

Skodda låg i tykt lag over og i Ringebu da vi dro hjemmover til Koppang.
Bilde er tatt rett oppafor Ringebu mot nord.En skulle ikke tro at
det ligger ei bygd inni tåkehavet,  men det gjør det:)
God Helg.

2 kommentarer:

  1. Kjipt med bommtur! Ser ut for at de hadde mye artig å se på, selv gjennom vindu.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kjedelig når butikken var stengt da..skikkelig bomtur.
    Koselig blogg du har.Legger meg til som følger.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)