onsdag 30. november 2011

Årgangsprosjektet er ferdig


Enkel løper som er stiplet og den har ligget lenge. I årevis vil je tru...
Men nå har den fått lukkekant og blir med til Rendalen på julemesse.


En toalettmappe og en sminkepung er endelig ferdig.

Hadde brodert jenta med kjerra og flere slike småbilder i
 samme serie for et par år sea, men viste ikke helt hva det skulle bli...
Nå har i hvertfall et broderi blitt til noe. Har farget med promakertusjer.
 God følelse og en klapp på skulderen til meg!

Marihøna har ligget i ufobunken sikkert i 3-4 år...Minst..
Den ble nesten litt stor på sminkepungen men
 jeg tenkte ikke på det da jeg laget bunn...
Da jeg skulle finne knapper greide jeg å miste
hele esken så knappene spratt rundt meg
men fant da til to nesten helt like og
Marihøna fikk øyne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)