mandag 26. oktober 2020

Forsømt men ikke glømt

Her har tida gått helt i fra meg med mange prosjekter hos familien
og da blir ofte det heme lett bortprioritert.
Men har da sydd innimellom ..
Bilderas følger.



Veske sydd etter en annen veske jeg har som
jeg liker veldig godt.



Mugrug




AnnAKa's sine fine stitcherier ble fine på en liten brikke.
------
Litt annen hobby og om det ikke er helt perfekt
er det godt nok til mitt bruk.
To gamle serveringbrett og en stygg lysestake fra 
loppis ble etasjefat for vinduskarmen på syrommet.









Ønsker dere en fin uke , vi har jo såvidt
 begynt på vinter'n men den regner bort forelpig her.






 

3 kommentarer:

  1. Det var litt av en produksjon his deg. Så mye fint! Mugrugene med kyrne på var herlige! Gøy med loppissaker også som kan få nytt liv. :-)

    SvarSlett
  2. Hei Randi, artig du er tilbake. Og du har ikke ligget på latsiden det ser vi. Masse nydelig arbeid, og de kuene var helt unik.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har sydd og laget. Blogging og arbeid ved PC'n er tidstyver som vi gjerne vil bruke til å sy.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)